Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Preparations For Jamuan Akhir Tahun Kelas 1Harmoni!

Hmmm,hi guys lame dh saya xupdate blog.sorry sebab busy sangat.Jamuan akhir tahun kelas SMK Taman Desa dh dekat nk wat ape erk.
Maybe me and my friends nk wat cupcakes kot.Mmmm sedapnyer cupcakes,terkeluar air liur nnti.
Hhaha,mmg pon terkeluar xbleh thn la sedap sangat cupcakes.
Later nnti I will upload photos pasal the makng of and mase jamuan kay.
Post kali nie pendek jer xpanjang sebab xtau nk cakap pasal ape.
Kay thanks for reading.bye

P/S:like it or leave it.haha k bye