Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Ba-Bling Ba-Bling.!

                                                    
Assalamualaikum and hye peeps.
              Whatcha doin'?I am so damn bored right know.Just now it rained heavily so I can't go for jogging with my friend --->Aniqah.*Uishh tak syoknyer tahu tak?Hujan dah berhenti tapi dah lambat alaaa tak buleh pergi jogging.. =(
 Wakaka..esok ada jamuan dekat sekolah lama sempena birthday cikgu maths.Cikgu Saripah.My lovely maths teacher..esok nak bawak camera ke tak ae??Rase nak tapi nanti orang kata kite main tunjuk-tunjuk and berlagak.Hurmm rasanya bawak je lah so boleh buat kenangan..KanKan.!Nak cerita apa lagi ae?Owh yeah..Kawan itea kan ada orang suka kat dia..Orang tuh ex itea tapi itea takjeles cuma lawak jer..Orang tuh perasan yang awan itea suka kat dia padahal kawan itea tak cakap pon..SS kan mamat tuh..Gelaran dia is "mamat sewel tigasuku".*wakaka..!Lawakkan..Perasan and jeles tak bertempat dekat kawan aku..Siann Si A****h..Opss si sorri nama tak buleh ditaip.Let's try lagi nama kawan aku is A____h.Hehe sorry still tak buleh..Tak pelah.Kalau nak tahu sangat sapa kawan aku yang jadi mangsa please gi kat facebook aku and tanya aku.search nama nie--->Shamine Hanis..nanti ada la tuh keluar ada satu Shamine Hanis jer BTW...

Okay la aku nak out dulu sebab dah kehabisan idea.

Bye,Assalamualaikum. =)
                                                                                                                                       GadisKidalMenaip,
                                                                                                                                          ShamineHanis.