Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Blog Edited..!



Assalamualaikum and hi guys..First of all sorry sebab dah lame xupdate blog nie..Okay..!Korang dah tengok blog nie??Terkejut x?Kalau terkejut okay ar sebab aku amik mase yang lame gile nak edit blog nie tahu x..Petang tadi I mean tengah hari tadi aku online sampai pukul 6 petang untuk edit blog tapi time tuh pon xsiap lagi edit...Sekarang it look more better than before..Right??

                                    
 Aku terasa diri aku kosong walaupun aku ada ALLAH di sisi tapi aku tahu aku banyak berdosa denganNya.

Aku mohon ampun Ya ALLAH aku tahu aku bersalah.Aku akan berusaha sedaya upayan untuk mentaati perntah Mu..Aminn..
 Cinta ku hanya pada ALLAH yang Satu Nabi Muhammad S.A.W pesuruh ALLAH ibubapa ku adik-beradik ku rakan-rakan ku serta guru-guru ku.Jika untuk seseorang yang bernama lelaki aku akan berserah pada takdir yang menentukan..*Perghhh Ayat aku xleh belah...Too emotional kan..!Takpe sekali sekala jer..Ahaks.!Kay gediks nyer Shamine..Aku dah boleh main guitar sikit-sikit.yeay.!Yippie..happy sesangat.
Dah tak ada kerja kay bye sebab buhsan sangat..*bluekk.watlekwatpeace ar bro..Wakaka..!

K bye,Assalamualaikum. =)
                                                                                                                                            Miss Emotional,
                                                                                                                                             ShamineHanis..