Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Morning...!



Assalamualaikum and hi guys.
          Good morning.What are you guys up to this morning?Aku bangun pun dah pukul 8.40 a.m. tadi.And then after wake up aku makan coklat minda dua biji.And tetiba pulak hari nie gatal sangat nak bukak internet pagi-pagi macam nie.Yela sebab bangun awal, nak buat homework malas walaupun berlambak soalan maths tunggu untuk dijawab.Nie maths hater ke ape hah?Aku xbenci pon maths but I hate the teacher yang ajar in my class.Sungguh la aku xfaham kebenda yang die talking about.

Rutin harian aku memang senang.Waku up dalam lingkungan pukul 9 or 10 pagi.Tengok tv sampai pukul 11.15 or 11.30 then naik atas pack beg skolah gi mandi siap in between pukul 11.45 and 11.50 .Lepas tuh turun makan sampai pukul 12.05 and the that's just it pergi skolah.Habis la my routine everyday yang aku pakai.Kahkahkah terukkan rutin harian aku?Well that is me pemalas nak buat rutin betul-betul so jadilah macam tuh.

K la guys bye.Sebab aku dah kekeringan idea for now.

Bye,Assalamualaikum.=)
                                                                                                                                             Heavy Sleeper,
                                                                                                                                              ShamineHanis.