Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Okay Tak Photographer Kecik Nie Edit??



Assalamualaikum and Good Evening guys.Sorry dah lama xupdate blog.Tak ade banyak masa terluang dekat depan computer la.Sorry ae!
Back to the topic.Aku actually photographer sekolah untuk sesi petang and cikgu aku suruh bagi gambar mungkin untuk diedit tapi aku pepandai nak edit sendiri.Tapi yang nie punye bukan untuk hantar la.Hehe I know I lack of editing skill right.Just see my masterpiece:-

                                   This one taken tahun lepas sebelum raya.I'm the photographer.
                                     This one taken tahun lepas sebelum raya.I'm the photographer.
Yang this one taken by my friend at Badminton Hall dekat Desa Mas tuh.

Hehe..buruk kan?Tengoklah siapa yang edit kalau korang kata cantek, Alhamdulillah.At least ada orang nak puji kan.

Okaylah bye.I think that's it for today.See you guys later.

Bye,Assalamualaikum. =)
                                                                                                                                               Photographer,
                                                                                                                                              ShamineHanis.