Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Price Tag..~

  
Assalamualaikum and hi guys.
     Cuakk dowh aku minggu depan...Dah la exam satu habuk pon tak hengat.Kata jer nama nak kluar dekat best student tapi tak belajar.Apela aku nie.*takpekalaunakusahalahsendiri yerpp..!Shamine HWAITING (meaning moga berjaya)*Adaa paham kichi??Wakaka sayasudahgila kan..!Esok ada perjumpaan photography..Yayy aku nak bawak camera DSLR aku..boleh tunjuk kat budak freshie yang berlagak minggu lepas ele stakat Canon 1000D tuh kawan ayah aku cakap tuh camera beginner lar wei.So janga nak berlagak ae..!Sedarlah sikit ko baru Form 1 dah berlagak kang aku siku baru hang tau nie sapa..*eikk loghat utara aku dah mai dah..wadushh haha.
Esok Nisha nak ajar sejarah dengan aku and Aniqah..At least boleh lah naik markah sejarah tuh kann..!Daripada stay same level jer kannYe takk apa yang aku cakap nie??Hurmm...esok aku nak tangkap gambar and hantar at facebook untuk saja-saja sebab takada kerja.Eihh aku ada homework apa ae??....Maths,Science Peka and Composition jer kowtt kalau taksilap lar..Japp..cheq nak pi tanya kawan cheq dulu naa...Alaa kawan cheq tuh dah opp fesbook dia.Camana nie cheq dah lah tak ingat ada homework apa..??Aduyaii....Tak pa tak pa Shamine hang sabaq dulu naa biaq cheq cari jalan dulu...*Fiveminuteslater...Hurmm ahaa esok cheq pi tanya ja la kat kawan cheq tuhh..Okayy tak idea tuh??
Fuyooo....aku nak pi makan pizza dulu buleh??Pizza four cheese tapi cheese tambah banyak-banyak sendiri munya cheese owh..
Tata guys see you later..
Bye,Assalamualaikum. =)

40 Hadis Imam Nawawi..Yang ke tiga puluh enam 36:
 Dari Abu Hurairah r.a., dari Nabi SAW, yang bersabda : ” Barangsiapa yang melapangkan seorang mukmin suatu kesusahan dari kesusahan-kesusahan dunia, nescaya Allah akan melepaskan dirinya dari suatu kesusahan dari kesusahan-kesusahan di hari kiamat. Dan barangsiapa yang meringankan penderitaan seorang yang susah, nescaya Allah akan meringankan penderitaan dirinya di dunia dan di akhirat. Barangsiapa yang menutup keaiban seorang Muslim, nescaya Allah akan menutup keaibannya di akhirat. Dan Allah selalu menolong hamba-Nya, selagi hamba-Nya berusaha menolong saudaranya. Barangsiapa yang menuju satu jalan untuk menuntut ilmu, nescaya Allah akan memudahkan suatu jalan baginya ke syurga. Dan tidak berhimpun suatu kelompok manusia dalam suatu rumah dari rumah-rumah Allah, mereka membaca Kitabullah dan mempelajarainya antara sesama mereka, melainkan diturunkan ke atas perhimpunan mereka ketenteraman, diliputi oleh rahmat., di kelilingi oleh para Malaikat dan disebut Allah kepada sesiapa yang di sisi-Nya. Sesiapa yang dilengahkan oleh amalannya maka tidak akan dipercepatkan oleh keturunannya. “
                                                                                                   Bertaubatlah,Aku mula bertaubat sekarang,
                                                                                                                           ShamineHanis.