Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


What Is This Nonsense?



Assalamualaikum and hi.
        Adoiii aku tengah bengang giler nie weii..Ade ke patut aku nie kene tulis pasal Notes for B.Melayu kat bulletin board blakang kelas tuh.B.Melayu satu nie pulak Sejarah xke giler namenye nieh..??Dah lah dari tadi aku perah otak fikir nak buat pasal ape.Yang I have now is tips utk buat ringkasan.Tuh pun aku buat as peta mindaif notes xke giler kene tulis memanjang.Dah lah tulisan hodoh nanti jadi kodok kang baru tau.Haha..Actually aku xde mood nak update blog tapi sebab dah lame xupdate so aku update la for you guys yang bace.Tapi still ade orang bace blog aku ker hah?WhatDoICare asalkan aku dah jalankan tanggungjawab as a blogger kat sini.Kalau xnak jadi blogger dah lame aku delete acc nie tapi kesian lak kat kauorang semua kan yang setia membaca and menanti my post.

Dah lah aku nak out.Bye and Assalamualaikum.=)
                                                                                                                                     Pemalas Yang Setia,
                                                                                                                                           ShamineHanis.