Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


What The??

                                          
Assalamualaikum and hi guys.Aku tahu hari nie aku rajin sangat nak meng-update blog.Sebab nyer pon lain hari taktahu boleh online sambil update or tak..and maybe rajin or malas..Wekk..!
Haii @wAk!@wAk nk DenG@r cer!ta t@K??iTe@ en ben(i @ leL@k! T@u.SeB@b DulU ItE@ PeRn@h D!s@k!t! 0LeH sEse0r@nG..
perghh...penat nak menaip ayat *eiuwww tuh...and malas because it takes too much time.. And you want to know? aku geli dengar ayat gediks cam tuh..Haha kekadang I also do the same thing..Dari cerita di atas aku nak cerita pengalaman hidup aku bercinta monyet ngan seseorg bernama _____.Eih asal nih aku nak tulis name xkluar-kluar.Meh japp aku try lgi .. _______.Alaaa name die xleh kluar ar weiyh sorry..*WinkWink berlagak manja..
   Sebenarnya cerita cinta aku start masa aku standard one lagi.Aku kelas keempat masa tuh..Aku ada lah met 1 lelaki hensem time tuh and kekawan aku termasuk aku sekali suka kat mamat nie lah.Pastu lelaki tuh suka kat aku soo kiteorg bercinta monyet lah katakan..Even masa time tuh aku xtahu pon "LOVE/CINTA" itu ape..aku cuma pernah dengar jer..Mase standard two dia pindah so aku sedih ar..Sampai lah masa aku standard four kat sekolah agama kawan aku ada cerita pasal mamat tuh..Rupa-rupanya dia dah mai balik Bandar Country Homes.So aku pon suh la kawan sekolah sebelah aku kirim salam lah kirim surat la kebenda lah sebab time tuh I miss him soo damn much.Sampai lah masa aku Darjah Enam aku terjumpa ngan dia.And nak tahu apa terjadi??Dia dah xhensem cam dulu dah and rambut dia dah xpacak cam dulu + rambut dia kerinting.
   Masa tahun lepas aku Form One,dia pon gi sekolah yang sama ngan aku ar.Masa mula-mula tuh ada lah aku still sayang and suka kat dia..Pastu kitaorg cam rapat sikit ar.Bila bulan puasa tahun lepas aku couple ngan dia sampai lah start sekolah lepas raya tuh..Aku rasa macam benci sangat kat dia.
Tu lahh mula-mula suka sebab takdapat.Bila dah dapat jadilah macam aku nie.Jadi benci kat orang tuhh..Kesiann dia masa aku break up ngan dia,dia sedih and frustrated ngan aku..Aku pon pujuk lah dia sikit..
Sekarang pulak aku dah Form Two.And yang shocking  aku is dia suka kat Bestie aku..Bestfriend aku since last year.Dia kenal ngan bestfriend aku pon sebab aku tau..Tapi aku kesiann kat kawan aku jadi mangsa orang itu but kawan aku tak suka kat dia just dia jer yang perasan yang kawan aku ada hati kat dia..And you know what?First-first aku lega lah sebab aku ingat aku memikul beban kesal yang aku terima but beban tuh dah takade kat aku tapi aku sedih sebab kawan aku yang jadi mangsa.Kalau orang lain tuh tak ape gak.Mungkin aku boleh tolong tapi ini Bestfriend aku tahu tak??Suka kau jer kan nak rampas bestfriend aku dari aku!Kalau teringin sangat kan...
Langkah mayat aku dulu baru boleh..Ada Pahamm?
Kay that's is just the end of my story.I hope dia benci kat kawan aku sebab aku kesiann ngan kawan aku..

K Bye,Assalamualaikum. =)
                                                                                                                                             Penglipur Lara,
                                                                                                                                          ShamineHanis. =)