Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


KeCEMASan..!

                                              
Assalamualaikum and gud night peeps..!
  Actually hari nie aku dah mula takut sesangat sebab monthly test sekolah aku dah dekat.Minggu depan hari Selasa bersamaan 6/03/2012 pada julung kalinya Shamine akan mengambil ujian bulanan untuk Tingkatan 2..Hee rasa *seramsejuk jer nak ambil ujian tuh..Tinggal beberapa hari jer KanKan..Aku cuma telah just prepared untuk Bahasa Melayu,English jerr kalau bab KH tuh kirim salam awal-awal lah sure gila aku tak pass punya.Dah la soalan Form 1 keluar semua pasal perniagaan and Form 2 dua bab jer kowtt..Eish takboleh jadi nie..Kalau Geografi and Sejarah aku boleh tahan lagi larhh..Agam Islam aku boleh sikit-skit tapi banyak dowh kena hafal pasal Umar al-Khattab larh solat jama' and qasar lah ayt al-Quran yang first tu lah and yang rest I don't remember a thing pon..wakaka.!Shamine memang teruk.Science jangan harap lah nak ingat semua pasal anggota badan tuh..Maths...Urghhhh jangan cakap la wei teruk cam beruk tau tak?Cikgu tuh ajar satu habuk pon takmasuk tahu tak??PeepPoop whatcha doin' ?Aku buhsan gila dowh..Merepek takhabis-habis jerr aku nie tahu tak..Semalam post aku pon merepek bat kata Aniqah lah..sebab yes I admit it I always speak nonsense stuff..If you know me you'll know how I do things when I'm damn bored Okayy..!
Seterusnya next topic please..Oh yeahh BTW esok maybe aku nak buat cupcake so Aniqah boleh tak nanti kat sekolah kau rasa cupcake aku??Kalau sedap order arr TauTau..!

Okay cerita aku dah habis so proceed kat last chapter aku akan selalu buat sampai semua 40 ayat habis ditulis disini untuk mengingatkan kauorang semua..

40 Hadis Imam Nawawi..Yang ke empat puluh 40:
Dari Ibn Umar r.a., katanya : ” Rasulullah SAW telah memegang bahuku dan bersabda : ‘ Anggaplah dirimu di dunia ini sebagai seorang perantau, atau pengembara. ‘ Maka Ibn Umar berkata : “Jika engkau berada di waktu petang, maka janganlah engkau menunggu pagi. Dan jika engkau berada di waktu pagi maka janganlah engkau menunggu petang. Gunakanlah waktu sihatmu sebelum datang waktu sakit. Dan gunakanlah waktu hidupmu sebelum datang waktu mati. “
Bye that's it for today.Hope to see you guys tomorrow.InsyaAllah (if ALLAH give)

Bye,Assalamualaikum. =)
                                                                                                                                            Ikhlas Dari Hati,                                    
                                                                                                                                              ShamineHanis.