Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Monthly Test Bulan March is over..FINALLY..!

      
I know I'm not cute..Don't brag soo much about yourself if you hate me..!

   Assalamualaikum and ni hao ma ?Hehe test Bahasa Cina aku actually dah lama belajar tapi saja jer nak test benda tuh sekarang.Ada masalah ke kat kau?Kalau ada tolong belah dari sini ae...!Aku tak suka penyibuk kalau nak baca,baca kalau nak cari pasal Face2Face larh..Aku tak takut ngan hang ponn..Back to the topic, exam bulan March dah habis pada pukul 5.30 petang tadi.Exam last is Maths and it was pretty easy.Takadelah senang macam kacang putih tapi boleh lah tahan..Semalam larh exam yang paling bengang sangat --> Sejarah ..Urghh banyak soalan Bab 2 Form 2 aku main hantam aje..Hehe biasa larr nie kan Shamine sapa yang tak kenal kan..!Kalau tak kenal tak apa boleh berkenalan just pergi search facebook TAIP Shamine Hanis anda akan jumpa seorang Shamine yang memakai tudung biru pengawas sedang buat tanda macam suruh diam.Ahaks..!*Takbolehbelahminahsorangnie.. :D
  So camana exam kauorang semua?Okay tak?Kalau tak okay anda boleh cuba lagi untuk lagi 3 peperiksaan akan datang kan..So study hard and smart but don't study hard not smart.*Ayat aku cam bangang jer..Ohhh yeah aku nak cakap benda nie tapi nanti kau orang kata aku nak bragging pulak.Actually aku pon macam tak percaya tau tapi itu kawan aku yang cakap nanti aku nak tengok sendri results aku macam mana.Aku dapat tahu only this one particular subject..
Woohoo...Geografi aku dapat 93% ....Okay tak tapi ada still orang lagi hebat dari aku nama die is Ang Wei Min..Dia dapat kalau taksilap aku 95%..Lagi hebat kan..!
Aku taklah sehebat tuh but I'll try my best to be the best of the best..Yayy Yayy esok dah start cuti seminggu..I mean hari nie..Hehe apa-apa jelah..Esok yang best ada kawad kaki kat sekolah...Fuyyohh boleh release tension kat bebudak KRS nanti..Jangan terasa tau Aniqah..aku nak hentam bebudak lain bukan kau...

Okay daripada beceloteh panjang-panjang kat sini baik aku out dulu kang esok tak bangun baru tahu Cik Shamine oii..

Oh terlupa pulak Aku.Haids proceed with it.

40 Hadis Imam Nawawi..Yang ke tiga puluh lapan 38:
Dari Abu Hurairah r.a bahawa Rasulullah SAW telah bersabda : ” Sesungguhnya Allah Ta’ala berfirman : Barangsiapa yang memusuhi wali-Ku ( orang yang setia padaku ), maka sesungguhnya aku mengisytiharkan perang terhadapnya. Dan tiada seorang hamba-Ku yang bertaqarrub ( beramal ) kepada-Ku dengan sesuatu yang lebih Ku cintai hanya dari ia menunaikan semua yang Ku fardhukan ke atas dirinya. Dan hendaklah hamba-Ku sentiasa bertaqarrub dirinya kepada-Ku dengan nawafil ( ibadat sunat ) sehingga Aku mencintainya. Maka apabila Aku telah mencintainya, nescaya adalah Aku sebagai pendengarannya yang ia mendengar dengannya, dan sebagai pengelihatannya yang ia melihat dengannya, dan sebagai tangannya yang ia bertindak dengannya, dan sebagai kakinya yang ia berjalan dengannya. Dan sekiranya ia meminta kepada-Ku nescaya Aku berikan kepadanya, dan sekiranya ia memohon perlindungan kepada-Ku nescaya Aku lindungi ia.”

Bye, Assalamualaikum. Zàijiàn... =)
                                                                                                                                         ShamineHanis <3