Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Teehee..

                                              
Assalamualaikum people.!Kauorang baca tak blog Aniqah tadi?Kalau tak baca Click Here ..Perghhh dia tayangkan results dia tahu tak.Aku hari tuh just cakap aku dapat 4A 3B 1C rite.!Aku takada bagitahu pon markah aku.Aku takbagitahu sebab hehe sengaja.Biarlah rahsia.Aku bukan pandai sangat macam kauorang pon..Science bagi aku tahun nie senang sikit dari tahun lepas walaupun banyak masuk benda yang terputar belit.You want to know WHY?Because Cikgu Rosnah ajar kiteorang pakai mindmap.Meaning cikgu buat mindmap kat depan untuk terangkan dekat kiteorang.and Alhamdulillah Science aku dapat 86%.Sebenarnya aku dapat 90% tapi cikgu tersilap tanda paper 2 aku.Actually aku rasa bersalah giler kalau aku tak give up kan 2 markah tuh but at the same time aku rasa menyesal jugak.At the end rasa BERSALAH aku lagi banyak so aku jujur and cakap dekat cikgu yang cikgu terlebih letak markah and aku nak kurangkan markah aku..Baik kan aku.?!#Bangga aku jadi budak jujur.Actually dalam masa tiga hari aku fikir sebab time science belum ada lagi.Tiga-tiga hari tuh aku takboleh tidur lena sebab fikir pasal markah Science aku tuhh...*PecahdahrahsiaakupasalmarkahScience..Hehe at least aku takmain tipu dengan cikgu ae..KanKan! Aku kalau tipu rasa bersalah aku berbesen-besen tahu tak?Hikhok..Lama gila aku takbuat benda tuh.Aku start buat benda tuh pun sebab Aniqah.Dia selalu skype dengan aku dulu and selalu cakap hikhok tuh and aku pon terikut-ikut.But sekarang dah takbuat dah..I miss nak SKYPE-ing dengan Aniqah...Aniqah bila kau boleh skype dengan aku pakai webcam?Adik aku selalu pakai lappy and kau aku taktahu ar..Dulu kiteorang skype sampai berjam-jam tahu tak.!SYOK gila arh skype dengan dia.One of a kind sama macam aku nie ha..*Perasannya aku..Huhuhuhu....Okay aku nak cakap markah exam aku.Here we goo...ReadY?

Bahasa Melayu- 80% A.(tepat-tepat jer paper 1 22 paper 2 18 times by 2)
Bahasa Inggeris- 74% B.(Part yang worst is paper 1 sebab susah gila)
Science- 86% A.(supposed to be 90 tapi dah betulkan takut menyesal kemudian hari)
Mathematics- 70% B.(almost all of the questions were careless mistakes)
Pendidikan Islam- 88% A.(Alhamdulillah sebab aku belajar)
Geografi- 93% A.(Sungguhlah minat dengan subject nie)
Sejarah- 68% B.(Sungguhlah benci cikgu yang mengajar walaupun suka Sejarah)
Kemahiran Hidup Elektif 4 *Perdagangan - 62% C.(As usual aku memang tak mengharap at this
                                                                       particular subject sebab memang lemah pon)

Semuanya is 4A's 3B's and 1C.Exam akhir tahun time tahun lepas is worst 2A's 4B's and 2C's taksilap but I know memang ada 2A's jer.Exam tahun lepas bulan Mac and pertengahan tahun I got 5A's 2B's and 1C.Ujian bulan Ogos turun sikit I got 5A's 1B and 2C's sebab kurang belajar.Lagipun Agama sejak exam pertengahan tahun sampai bulan ogos dapat B.Exam akhir tahun dapat C and awal tahun dapat A.Biasa lah semua time awal tahun banyak boleh dapat A's kan.!Okay kalau kauorang nak share Results dipersilakan tinggal di chatbox ku terletak di sebelah KIRI skrin komputer anda.Aku dah tak nak cakap banyak-banyak nanti #AnginMerepek aku mai sini baru hang tau nak cabut ha!Hahaha klakar dowh aku speaking Utara kan.!

40 Hadis Imam Nawawi..Yang ke duapuluh tiga 23:
Dari Abu Malik Al-Hariths bin Ashim Al-Ashya’ri r.a, katanya : Telah bersabda Rasulullah SAW : ‘ Suci itu sebahagian daripada iman, dan Alhamdullilah memenuhi timbangan, dan Subhanallah Wal-Hamdullilah pula akan memenuhi ruang antara langit dan bumi. Dan sembahyang itu cahaya, dan sedekah itu bukti, dan sabar itu sinaran dan Al-Quran itu dalil bagimu atau atasmu. Setiap manusia berusaha, ada yang menjual dirinya, ada yang memeliharanya dan ada yang membinasakannya. ‘
Bye guys,Assalamualaikum. =)
                                                                                                                                           FlyingKiss From:
                                                                                                                                          <3 ShamineHanis