Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Berwajah Baru...

Assalamualaikum semua.Cuba kira jari berapa lama Shamine tak update blog?Sekejap aje kan?Nanti 4,5 hari Shamine tak ada tau sebab gi melancong dekat area timur.
Cuba tengok blog ni.Ada perubahan kan dari yang kelmarin punya!Tapi Shamine still tak suka sebab yang atas tuh macam apa aje.Boleh pulak jadi double colour.Kelmarin ingat macam mana nak buat tapi semalam lupa macam mana nak buat.Shamine ni punya otak kadang-kadang short circuit sikit.Hari ni nak kena pergi rumah Aniqah sebab nak buat project Sejarah sama-sama.Blog ni nampak sort of PINKISH KanKan! Actually dulu Shamine paling suka colour pink and hampir semua benda nak warna pink then Shamine suka warna lain pastuh semua colour then tahun lepas Shamine suka warna black,purple and white.Tapi secara tetiba balik tahun nie Shamine jadi gadis pinky.Sungguhlah saya nampak macam bebudak.Tapi stil ciute miut en?*TanganDekatBahuMataKeatas* Perasan kan Shamine ni.
   Eh,suka hati I lah nak cakap apa pun.This is me yang terlebih overdose tapi kekadang boleh buat sakit hati bila jadi baran but bila jadi Miss Pelupa memang teruk.Kenapa Shamine ni kuat lupa ek!Tapi rasanya takada pun pergi makan semuut ke apa.SedihhSedihh blog ccantik separuh aje tau.Gerammm.GrRrRr.Buat sakit hati aje.
   Speaking about sakit hati.Shamine dulu telah pun sakit hati dengan sorang laki ni.Tapi takleh tunjuk.Faham faham ajelah ae?Dia ni rasanya nak kena lenyek dengan kapal terbang baru syok en.Walaupun dah tak kisah pasal dia tapi dia kinda annoying.Dah dua hari dia ganggu tanya benda alah ni:-

  Aniqah online tak?
  Checklah kalau dia on.
  Dia suka benda apa? macam gelang ke rantai ke.
  Ala aku nak pinjamlah novel kau.esok aku datang amik.
  Pinjam aje lah novel kau aku nak baca.

And so on.Aku memang benci kalau orang tuh tanya pasal kawan aku.Boleh aje tanya straight forward dekat dia yang dia suka ape.Alasan kata aku tak dapat detect dia on ke tak.Alasan cuma alasan.Aku dah lama besabaq dengan orang yang macam ni.Tahu tak aku rimas.R.I.M.A.S. faham?Kau pergi tanya benda yang tak patut dekat aku kenapa?Kau ingat aku ni Poslaju ke ape?Sungguhlah aku tak tahan dengan benda tuh semua.Aku aje yang try untuk sabar.Try tak marah.Berapa lama lagi aku nak bersabar ek?Ingat aku ni patience sangat ke?Aku pun ada tahap kesabaran aku.Dan kesabaran aku telah pun sampai ke limitnya.Kalau kau nak tahu sangat pasal dia tanya ajelah terus terang tak payah pakai aku sebagai kuriur ..Eh,eh macam mane nak eja?A,lantak pi lah.Aku tak suka jadi postman.Tak kan kau tak kenal aku lagi kowt?Kita kenal pon masa darjah 1 sampai sekarang.Maybe dulu aku tak ada panas baran and happy go lucky aje selalu.Itu pun sebab aku tak stress macam sekarang.Kalau aku ada tekanan perasaan aku boleh jadi gila tau.Ingat orang yang normal macam aku tak boleh jadi gila ke?Think with your head again okay.
Aku memang panas baran en?Asyik susah nak kawal amarah aku aje.Senang sangat nak meletus kemarahan aku.Why??Aku rasa malas and dah takada idea nak tulis apa lah wei.Bila-bila aku ada idea aku tulislah pape dekat belog kesayangan ni.Oppss dah terbahasakan diri macam dulu lah pulak.Mianhae.Sorry. ^^'.

40 Hadis Imam Nawawi..Yang ke sebelas 11:
Dari Abu Muhammad, Al-Hasan bin Ali bin Abu Talib, cucu Rasulullah SAW dan kesayangannya r.a yang berkata : ” Aku menghafal dari Rasulullah SAW : ‘ Tinggalkanlah apa yang meragukanmu kepada yang tiada meragukanmu. “
Bye guys.Assalamualaikum. =)
Ikhlas ShamineHanis. <3