Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Omegle..And Satu Lagi Ceritera

Assalamualaikum. Haha perasan tak topik Shamine kali ni? Kalau tak perasan anda semua bole baca balik di atus nun. ^ .What is Omegle? Actually Shamine tahu benda alah ni pun terima kasih kepada Aniqah .Kalau dia tak pindah sekolah SMK Taman Desa en Shamine mungkin masih taktahu apakah itu Omegle.
    Bagi yang nak tahu fungsi Omgle itu dengan sendiri kauorang boleh pergi sini ---> Omegle.com Tau. Shamine nak cakap sikitlah benda ni.Kalau boleh JANGAN pakai yang ada fungsi webcam punya.Aniqah yang cakap dekat Shamine sebab percayalah ada sesetengah orang tuh gatal nak mam*** tau.Kalau pakai text punya yang biasa anda mungkin akan jumpa orang yang baik dan mungkin orang yang #gelinaksebut. Macam Shamine Shamine ada buat beberapa kawan baik dari Omegle. Antaranya ialah Austin, Doris, Agnes Zhu, Miliyaira, Melissa and what so on. Oh and tidak ketinggalan my Korean friend iaitu Choi Joon Kyu. Time pertama kali cakap dengan orang Korea Shamine dah macam pffftttt what??Macam tak percaya aje tau.Hebatlah.Tapi rasanya Shamine ada cakap pasal Joon Kyu Oppa dekat kauorang dalam post dulu.
    Tadi Shamine baru saja jumpa seorang akak ni nama dia Doris dari China umur dia 19.And dia baik sangattt.Shamine add dia dekat skype. Dia cantik BTW.

**********
Next chapter.

Assalamualaikum sekali lagi..Sekarang pulak Shamine nak cakap pasal Majlis Penghargaan Pengawas SMK Taman Desa Bandar Country Homes. Minggu depan hari Ahad bersamaan 1 July 2012 Badan Pengawas sekolah Shamine akan anjurkan majlis pengharggan untuk semua pengawas sekolah.Shamine join sekali tau.
  Shamine kena buat persembahan choir dengan Malathi Hanis, Maneesha, Lai Ying Qi, Faraheeya, Sarah Natasha, Shakirah, Jeremiah, Yee Xiang, Devan and Fariz. Tuh team member choir termasuk Shamine.Shamine cadang nak pakai black long dress dengan jacket yang macam cardigan warna pinkish red peach macam tuh.Tak faham sudah nanti lepas majlis Shamine mungkin akan upload gambar tuh dekat sini.Tapi Shamine tak janji tau.
     Mak Shamine suruh pakai wedges(high heels) warna hitam. heels dia warna light brown.Ececehh Shamine..*Sayamasihtakbiasapakaiheels.Tak menunjuk Shamine tak pandai sangat pakai heels tinggi-tinggi ni Maklumlah dah lama takpakai. =D .Shamine nak bawak camera ofcourse and snap banyak-banyak gambar kenangan masa Hi-Tea nanti.Kitaorang adakan dekat Bukit Kiara Resort,Kota Damansara.Shamine ada stage fright.Takutnya nak nyanyi depan hundred of pengawas sekolah including the teachers.Wahh sorok muka dalam bantal.Covermalu nie beb.Ahahaha...Harap that 1st of July berjalan dengan lancar Aminn...

40 Hadis Imam Nawawi..Yang ke lima 5:
” Daripada Ummul Mukminin, Ummi Abdullah Aisyah r.a. katanya : “ Telah bersabda Rasulullah SAW : “ Barangsiapa yang mengada-adakan sesuatu dalam agama yang bukan darinya adalah tertolak ‘, ~ diriwayatkan dari Al-Bukhari dan Muslim. Dan pada riwayat yang lain oleh Imam Muslim : ” Barangsiapa yang melakukan sesuatu amalan yang tidak dari perintah kami, maka ia adalah tertolak. “
Shamine nak undur dulu.

Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis. <3