Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Final Exam for Form 2 2012 Is Over

A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M hehehe pakai caps lock nampak.Lol saje je pun.Dahlah tajuk panjang gila.Takpernah dibuatnya panjang sampai macam tuh.Hahaha yelahhh final exam kan dah habis so tittle kena panjang sikit.Sejarah erghhhh I hate it.Kenapa 70% jeh???Cikgu nie kejam lah.. *merajuknie* haha anyways who cares sebab target B jeh pun.And and my Bahasa Melayu I got 83%.Yeay Alhamdulillah dapat A...weeeeee...Kertas 1 dpt 29/40.haha teruk kan?.Kertas 2 dapat 87/100.Okay apa.. tambah jadi 116 kali 100 bahagi 140 dapatlah 82.somethingsomthing round off jadilah 83.Yeay dah ada 1 A.
     English last day baru dpt paper.Yelahh cikgu pengawas kitaorg tuh kan busy aje memanjang sampai buku tulis pun baru nk tanda.Heish *gelenggeleng* bkn keling ek!
     Sekarang dah boleh update blog setiap hari InsyaAllah...hehehe :D Sekarang buku ke tepi sat aku dah pening nak tengok muka kau.Akhir tahun nanti bln 12 kena pergi tuition. Waaaaaa T.T takhabis rileks lagi mama ckp pergi tuition bln 12 takdenya nak relaks2 dah.Heish aiyoooo..Takpelah utk aku jugak kan...
      The weirdest thing that ever happened to me was aku termimpi one day time dah besar (umur tidakdiketahui) ada org dtg rumah then blablablabla....mana blh cerita dkt sini.Public kot...Kalau dia baca habislah Shamine Hanis malu kot.Mana nak tutup fb twitter?Hahaha lol.
      Nak tahu tunggu 10 thn akn dtg .Hehehe.Aniqah kejam kot tadi.Dia lukis at my whiteboard org lidi yg merupakan Shamine and ______ masa first time kenal sampailahhhhhh tengok budak 8 org main bola sepak..Kejam kot.Kalau jodoh tak ke mana kalau bukan nak buat macam mana Redha ajelah kan. 
      I never regret that Allah make me like him since 9/10 when I first met him.Allah tahu apa yang terbaik dan Allah sengaja nak menguji.
    Saya takpernah menyesal kenal dengan awak walaupun kenal setakat itu aje. Saya tahu nama pendek awak pun sebab saya husya nametag awak time dkt dewan makan semasa makan tengahari. Saya tahu nama penuh awak pun time presentation malam tuh. Saya tahu awak sekolah mana pun sebab saya bercakap dgn Nurin.Saya tahu awak satu kelas dengan diaorg pun sebab Nurin bagitahu.
     Sebenarnya saya takpernah nak kisah walaupun saya hanya tahu nama awak sekolah awak umur awak.Itupun dah cukup bagi saya. Kalau awak nak bagitahu awak bagitahulah sebab saya tak paksa awak untuk bagitahu saya. Sebabnya awak pun tak kenal sifat saya yang sebenarnya.
      Kalau awak tanya kawan saya mesti ramai yang cakap saya ni baran.Memang pun sejak sekolah rendah lagi.Masa saya darjah enam kawan-kawan saya pernah taknak kawan dengan saya sebab saya ni baran sangat-sangat waktu tuh. Last-last saya takde kawan.Bila waktu keputusan UPSR keluar saya minta maaf dengan orang yang pernah jadi musuh ketat saya.
     Sekarang saya cuba kawal baran saya walaupun kadang-kadang saya akan naik angin dengan taksengaja.Sekarang saya cuba cari kawan baru buat kawan baru.Cuba takmarah orang.
     I tried to be my best in front of everyone but they never appreciate what I've done. When I got mad they suddenly get pissed off.When I'm kind no one treats me like I should have.
   

    So this is a goodbye for today.


Setiap hari sepanjang exam berlangsung saya stay online semata-mata nak tengok awak online.Tapi malangnya saya takdapat tengok awak online.Saya taktahu yang awak masih suka saya atau tak.Tapi saya masih dan akan tetap suka dekat awak sampai satu tahap yang Allah telah hadkan.
Bye,Assalamualaikum. =)
SalamRindu dari ShamineHanis.
Batch 98' last batch for PMR.