Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Addicted

Assalamualaikum guys.
    It's been two days since Shamine tak online internet.Been busy much.Haha busy buat apa aje kan. Well busy main game.Ahad Shamine tak online. Mula-mula nak online tapi bila dah main game Age of Empire III dengan abang Shamine terus sampai pukul 2 pagi main. :D Kitaorang memang suka main game pun. Abang dengan adik sama aje species suka main game.
     Harituh main AoE III tiga game sampai 2 pagi. Yelah kena ada stratergy apa.Then kumpul tentera banyak-banyak.Hahaha Shamine jadi French abang Shamine dia jadi Portuguese tak silap.Haha best kot main.
     Then semalam tak online sebab addicted.Addicted gila dengan game Persona 3 Portable.Seriously main jadi perempuan best.Sebab selalu tengok abang main jadi lelaki banyak kali.So takde lah beza sangat.I mean perbezaan memanglah ketara.Yang the best of the best adalah dah boleh keluar dengan Aki senpai.I mean Akihiko senpai or nama betul Akihiko Sanada..Seriously dalam game time abang main dulu dekat PS2 en dah tahu dah pasal Akihiko.Sejak time tulah minat sampai sekarang.
      Hahaha taktahu kenapa minat tapi seriously dahlah masuk club boxing handsome pulak tu.Walaupun taksemua akan cakap dia handsome but for me dia handsome.Lol  Sukanya bila dah boleh keluar dengan dia.Dahlah makan kuat.Satu extra large bowl of ramen dia boleh habiskan..Wow like seriously?Hebat seh.
       Nak tengok tak dia?Tengok lah dekat game Persona 3 or Persona 3 FES dekat PS2 or Persona 3 Portable dekat PSP..Hahaha...What is the meaning of this?? Merepek pasal character anime dalam game. *pandangkiripandangkanan* kesah pulak...
        Nak tengok?Betul nie?Tapi jangan jeles lah Akihiko senpai is mine.Lol menipu aje lebih.Merepek pun hado.

 
Sooooooo that's him.That's my Akihiko senpai.

Hahaha this is kinda like obsession.It's weird though.Besides Dr Black Jack I like Akihiko Sanada.
You know Dr Black Jack yang pernah ditayangkan dekat Animax dulu.Yang muka ada jahitan tuh.Yang rambut half black half white tu.Remember?

Him.Remember?
    Apparently takdapat nak amik the best gambar Dr.Black Jack yg handsome tuh.Ini aje yang boleh jumpa dekat google image tuh.So amik ajelah. Seriously aku takpernah nak cerita pasal game?Or ada?hmmm entahlah malas nak flashback.Tapi this is the first time aku cerita pasal anime favourite aku.I mean ada lagi tapi yang paling minat and masih boleh dikenang sampai la ni adalah mereka. Macam wujud aje gaya aku cakap nie.Hahaha
     I'm still addicted dengan game Persona sebab Aki...Nak kena naikkan charm sampai rank 4.Like seriously?pfft..sekarang baru rank 2 kot.Sempat ke?Abang aku selalu kata sempat punyalah.I'll try. Hwaiting.
     Hahaha.Semalam I mean tadi beberapa jam sebelum sekarang aku makan durian.Yummy kawan mama bagi.Dari dusun dia sendiri.Hari sebelum tu pulak makan rambutan.Hahaha memang sedap.Rambutan my fav.Durian pun.
      Tadi pergi tengok wayang cerita The Rise of The Guardians pukul 2.50 p.m tuh.Adik aku cakap aku pakai macam nak pergi dinner.Hahaha...Yelahh aku pakai baju lengan panjang polka dot hitam putih yg mcm Korean punya tuh and skirt labuh hitam with pashmina hitam.Like seriously aku tak pernah pakai skirt gi jalan.Selain maxi takpernah and that was my first time.Hahaha...
        Mama cakap orang kurus like me kena pakai skirt yelah takde rupa bentuk langsung.Leper aje macam tiang elektrik pun ada.Mama cakap dulu dia selalu pakai skirt.Kalau pakai jeans nanti orang gelakkan.I know why.Sebab aku pun macam tuh jugak tapi takdelah kawan aku nie baik sangat nak gelak.Haha sebab aku tak pakai jeans sangat.
        And aku tengok The Rise of The Guardians 3D.Well basically it was awesome.Sebenarnya hari membelanja adik aku sebab dia dapat 5A.haha Jack Frost handsome...tapi tak handsome dkt P3P sbb dia bkn manusia dlm game tuh.Hahaha....Cerita tuh actually best.

Hmmm k taktahu nak kata apa lagi.Maybe after esok takde dekat rumah kot.Or ada.hmmm takpasti..Maybe keluar maybe duduk rumah...

     Still tak habis baca novel tingkatan 3 tuh.Merenang gelora.Dah nak habis dah pun sikit aje lagi.Skill membaca novel yg ada aku pakai.Tapi novel tuh bukan ada benda lawak ke apa.dahlah bahasa baku.Aku yg baca dh jadi mcm orang Singapore pulak ckp bahasa baku.Hehe best apa.

Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.

*P/S: sorry sebab tak online dua hari pada yang sudi menunggu akan kehadiranku.Syok sangat main game sampai malas nak online.

**P/SS: I'm so hungry at this moment.Haha Ahmd pun.Budak Johor tulahh...