Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


......

Assalamualaikum.
     K Shamine tahu last update tuh takde kena mengena dgn last day of school.Yelah dah terbawak-bawak dgn apa yg dah terjadi kan.So sebenarnya tak ada topik nak cakap tapi tengoklah dulu.Tengah cari idea sekarang nie.
      Hmmm kay kalau korang stalk twitter Shamine tengah malam tadi sure ada ayat-ayat jiwang disitu.Haha Shamine kan suka tulis benda merapu. K Shamine jeles dengan markah sains Hamidi.dia dapat A. geramnya. Even Shamine pun dapat B kot.Hehe... I really want agama A.nak sangat-sangat.Kalau BI dapat A Alhamdulillah..Sekarang ada 6 subject dah.2 A 3B 1C mcm yg Shamine ckp harituh lah.Kalau A tu ada 4 pun dah cukup dah.Hmmm awak berapa A ek?Saya taktahu pun.Taksempat nak tanya malu nk tanya takberani nak tanya.Last2 taktahu.Hehe :D
      K cerita Istanbul Aku Datang tersangatlah sweet...Dah agak dah Dian akan pilih Harris last2..tapi tapi kan bagus kalau watak Beto tuh ditukarkan dgn watak Tomok.Haha..Dah agak dah rupanya si Azad curang. Dari mula boleh syak orang nak stay serumah pun punyalah banyak alasan.Kan betul.. Time part ada yg mcm comedy sikit satu panggung ketawa..Haha
Afifah yang snap.Sebab malas paksa jugak dia snap kan.

   Heeeee..sebenarnya ada 5 ticket 2 budak 3 dewasa tapi panjang sangat.Hahaha 

       K pagi buta tadi geram gila gila yang teramat sangat dengan Epul.Takhabis habis dgn Khairul Akmal dia tuh.Ingat eh Khairul tuh yang perasan aku nie gf dia dulu.Padahal tak pun okay.Sorry sikit.Bukannya aku nak berkasar dgn orang lebih tua tapi tlg lah.Aku takpernah pun suka dekat dia okay. Sebelum aku cekik kau baik kau jangan pernah lagi tulis nama dia dkt twitter time tengah tweet dengan aku.
    
  Lelaki....mereka ada ego mereka yang tersendiri.Macam perempuan jugak ego tinggi jugak tapi biasanya ego lelakilah yang paling tinggi.K dah merapu pasal ego pulak.Haha Time Aniqah tweet delete balik pasal Francisco Lachowski terus pergi google.Ohemgee tahu.Body dia aiysehhh tergugat iman nie tahu tak.Tergoda tengok six pack dia tuh.Muka punyalah hensem.Tapi taksecomel dia..Hahaha takde kerja betul aku nie.
      Mama kata suara lelaki sejati adalah suara yg besar garau dalam entahlah.Tapi yang tahu suara yang mcm TOP tuh.Suara yg sexy habis.Itulah suara yang betul.Tapi takmacam TOP pun takpe sebab susah nak dapat lelaki yang suara macam tuh.Yang sexy habis.Hahaha
     Kenapa en kalau lelaki pakai kemeja smart lelaki pakai baju melayu hensem.Lagi2 kalau pakai kain pelekat.Hahaha...Shamine minat lelaki yang suka pakai songkok yang tinggi 6 inchi tuh.Taktahu kenapa. Lagi lagi pakai baju melayu teluk belanga samping labuh dekat bawah baju melayu and songkok 6 inchi tuh. Alah mcm ala-ala Johorean gitu.Tapi taksemua orang Johor pakai macam tuh. Biasanya orang dekat area Johor Bahru nak dekat dengan Singapore maybe ada pakai.Tapi setiap tahun tiap kali nak raya memang banyaklah jugak songkok 6 inchi tuh.Hahaha
        Nie dah macam takde kerja dah nie sampai songkok tinggi 4 inchi 6 inchi dipertikaikan.. :D baju melayu cekak musang mcm tercekik aje gayanya.Sebab tuh baju melayu teluk belanga lebih sempoi.Hahaha
      K mula dah nak merapu habis..Hehe Tapi dekat twitter semalam lagi merapu habis.Jiwang karat tahap overdose kot.

Bila hati sudah rindu parah jadinya tau.Lagi-lagi Hari Rabu nanti sampai Hari Ahad takde dekat Rawang.Pergi utara...hmmm...Makin rindulah jadinya...Aiseyhhh..takpe takpe.Balik nanti tengoklah gambar dia puas-puas ek..Tapi jangan sampai taktidur malam sudahlah..Hahaha...Alahai tengok dia online aje pun dah macam nak terkeluar jantung..Haha
       Harap sangat maybe InsyaAllah kalau Allah pertemukan kitaorang secara taksengaja lagi kan best..Kalau dia ada telefon sekalipun I don't care.Sebabnya taknak dia tambahkan dosa dia sebab dengar suara aku.Biarlah berjauhan sekalipun.Dapat chat sekejap pun takpe tak kisah.Asalkan dosa dia takbertambah sebab aku.Kali ni aku betul-betul nak jaga dia walaupun just friends and berjauhan.. Taknak orang yang aku sayang disakiti lagi oleh aku.Cukuplah aku sakitkan hati Izzat dulu.Aku nak dia gembira. 



Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.
Batch 98'





      Hang out dengan Afifah was awesome walaupun Paida takdapat nak ikut :( Until next time.