Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Finally?

A.s.s.a.l.a.m.u.a.l.a.i.k.u.m. Hajat sebenar nak update blog belum jumpa lagi.So main sesaja update perkara yang merepek sekarang nie. Rasanya en tajuk post tuh taksesuai langsung dengan isinya.Haha so what. Macam kesah pulak ek..
      Tadi geram jeh.Sebelum geram tuh happy sebab datang sekolah lambat.Haha saja nak buat semua orang tunggu.Eleh Anaika datang lagi lambat kot.Time aku datang Faisal dah buat kerja ditemani oleh Kelly. Awek dia tuh. Kak Nad tengah tulis something dengan lenggang kangkungnya aku masuk 4SC1..haha
      Masuk-masuk jeh terus duduk.Yelah penat.Then Kak Nad suh bagi pendrive dekat Faisal.Then cakaplah yang luar negara punya belum siap sebab memang belum siap pun.Haha Then dia suruh bagi jeh.Pastuh tolong Kak Nad karang ucapan dia untuk buletin pengawas tuh. Then kena buat kerja ganti tempat Faisal.Yang takboleh bla time tengah buat kerjalah.Sebab dari time aku buat kerja aku buat aje memanjang.Kejap tolong Anaika kejap pergi sambung menaip.Tapi Faisal duduk kat tepi ofcourse lah berborak dengan Kelly en.Aku duk buat kerja Anaika main Dragon Nest Faisal tengah berdating.Erghhh geram jeh.
    Setiap benda yang Faisal and Kelly cakap aku dengar jeh.Nak bernanah telinga aku.Geli kot manja semacam dahlah duduk sebelah mana tak bernanah.Aku sorang jeh yang buat kerja.Ish ish ish. Dahlah tadi time tengah buat bulan April punya aku boleh tersalah.Lupa nak letak Hall of Prefects pastuh kena buat balik.Annoying sungguh.Nie sebab orang sebelah buat aku gelilah nie si Kelly ngan Faisal..Bukan setakat kerja dengan aku aku sekali terganggu.
     Hari ni last untuk buat benda tuh.Tapi dekat rumah still kena cari bahan untuk ruangan santai under pelancongan.Banyak lagi negara yang aku taksiapkan semalam.Balik awal kot best.Sepatutnya pukul 2 tapi sebab Faisal nak kena balik sebelum 12 so akhirnya dia kata dia akan buat kat rumah kecuali ruangan aku. Kitaorang pun balik pukul 11.25 macam tuh.Kak Nad suruh letak nama under ruangan pelancongan.Wahhh best nie dapat penghargaan untuk letak nama.Hahaha..
     Kejam kot diaorang gelak masa baca ayat aku.Dah dicakap aku main hantam suka hati jeh pun. Takpe aku dah edit dah benda tuh. Last edit untuk masukkan info semasa and all the interviews is next year.Alamak banyaknya kerja.Ish


         The worst thing that ever happened to my life.Pagi tadi aku mimpi yang aku bertengkar dengan Aniqah.Sampai nangis-nagis dibuatnya.Yang aku ingat time tuh form 5 tengah SPM then dia nak cakap something pasal Amira that time Amira pun ada sekali.Then aku macam taklayan.Pastuh dia marah aku kata yang menyesal dia ajak aku berbincang pasal Amira patutnya diaorang buat keputusan tanpa aku tapi Aniqah yang nak berbincang dengan aku tapi aku buat tak kisah.Pastuh kita bergaduh mulutlah kan then aku geram aku naik tangga sekolah dia kejar aku pastuh marah-marah aku.Aku pun marah dia balik.Then aku tersedar lepas alarm handphone aku bunyi pukul 6.30.Aku terus mcm astarghfirullahalazim.Macam mana aku boleh mimpi macam tuh.Aku pun terus tenangkan hati aku and cakap itu cuma mainan tidur aje.
     Dari pagi tadi mimpi tuh asyik menganggu otak aku.Tapi nasib time buat kerja takdelah ingat sangat. Taksangka kan.Aku yang selalu gaduh-gaduh sayang dengan Aniqah boleh mimpi sampai macam tuh.Yes I know aku nie baran nak orang lain ikut cakap aku aje.If I say A it must be A not B nor C. Aku tahu masih ramai lagi orang yang masih takboleh terima aku sebagai kawan walaupun diaorang berlakon jadi kawan aku at least I felt that I'm not left out.
      Sometimes aku baran tak kena tempat.Bila kat sekolah time otak aku tengah kusut pasal pengawas and disiplin sekolah etc. orang buat masalah even sekecil zarah pun aku akan melenting.I just don't know why.
       Serious aku betul-betul nak berubah tapi susah.Susah sangat nak buang baran tuh.Mungkin hati aku lembut bila aku happy mungkin hati aku keras bila otak aku kusut.Sometimes aku terfikir aku perlukan seseorang untuk menyokong aku no matter what I did.Tegur kalau aku ada buat salah.Bukan setakat orang yang married ajekan boleh fikir macam tuh.Yelah sometimes kawan aku pun bukannya layan sangat perangai aku sebab aku nie baran.Cepat sangat melenting.So orang macam nak jauhkan diri dari aku.
      I know perangai aku memang teruk at least I tried to change but you guys?Pernah ke fikir nak berubah? One problem I'm facing bila aku jumpa Izzat aje aku rasa macam nak marah dia.Taktahu kenapa.
      Aku pernah sayangkan dia buat satu masa yang lama.Then bila aku dapat dia aku benci dia aku buang dia jauh-jauh.Sekarang aku takut nak lukakan hati orang lain.Kesian dia masa dulu-dulu aku break ngan dia. Aku takfikir pun pasal perasaan orang lain kan.Aku memang pentingkan diri waktu tuh.
K.I just need to undurkan diri. 



..................................................

       
You,doing that thing you do..
Breaking my heart into a million pieces,
Like you always do..

Lalalala tetiba terasa nak nyanyi lagu That Thing You Do by The Wonders.Hahaha

Soooo

Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.
Batch 98'.