Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Last Day of School Untuk Sesi Petang

Assalamualaikum.Dah berapa hari Shamine takupdate blog ek?Hmmm entahlah.Malas nak kira.
       Hari ni last jadi senior untuk sesi petang.. :( Tahun depan jadi junior...Alaaaaa takbestlah macam tuh takboleh nak buli orang...heish...takpelah...and and cepatnya masa berjalan tahun depan PMR....k lupakan exam semua tuh.
        Semalam disoal siasatnya si Paida.siapa lagi yang siasat.Awaklah tuh.Paida kata awak tuh dah macam polis dah tanya dia.Oh then lepas tahu tuh seronok sangatlah ye? Baguslah tuh.
       Awak just lupakan yang pasal saya berangan tuh okay.Itu just berangan.Sebab time exam harituh lepas saya habis jawab saya termenung so bolehlah pulak terberangan..BTW saya pun taktahulah sebijik sebijik apa yang awak borakkan dengan Paida tuh.Tapi apa yang Paida copy paste balik semua hampir tepat kena batang hidung saya.
      Seriously saya ni bukan pandai merajuk pun.Saja nak terasa hati.Eh bukan saje memang terasa hati pun.Tapi takpelah kan awak dah mintak maaf  so saya pun malas nak panjang-panjangkan cerita. Tapi saya masih geram okay.Geram dengan awak and Paida.
       Sekarang takpayahlah nak soal siasat Paida tuh...Padahal hal yang awak nak tanya dia sikit aje pun tapi kenapa tanya lebih-lebih pulak?Susah saya nak merajuk semalam.katanya nak merajuk dengan semua orang kan?Tapi awaklah nie.Boleh buat lawak pulak.Dah takjadi nak merajuk lagi.tapi ingat saya still geram ek.
       Tapi kalau awak tanya saya pun macam saya akan jawab kan?Haha tak kisahlah jawab ke tak asalkan jangan soal Paida....dia tuh kalau dah bukak cerita memang dari A-Z dia cerita...lagi lagi bila awak suruh dia cerita lagi kan.
       Sebenarnya sampai harini saya masih geram.Bukan merajuk tapi geram.Nasib baik awak ni bukan muhrim dengan saya kalau tak habis awak saya kerjakan tahu. hmph...haha
       Takhabis-habis Paida nak kenakan saya tahu tak. Semua sebab ayat 'saya tahu awak kata saya comel kan'.Dahlah asyik nak kenakan orang aje.Pastuh mula lah nak mengugut mesti dia cakap F***** then saya pun macam k yelah yelah....ish geram tau.
      Eh tapi best apa sebab seharian saya gelak aje.Takdelah termenung sebab kalau dah termenung mula semua benda nak dibayang kan...haha
     
------------------------------------------

      K takbest.Science dapat B...why?Aku target A tapi hmmm dah dapat pun keputusan nak buat macam mana kan.Berusaha ajelah.Statistik sekarang 2A 3B 1C...heish bilalah nak A banyak sikit?3 pun jadilah.tahun lepas akhir tahun pun dapat 2 A aje tau.Harap sangat agama A...aminnn.....


Rindu sebenarnya nie.Hmm tapi takboleh lah nak rindukan anak teruna orang lebih-lebih karang bahaya nanti....Lagipun berdosa apa...Kan best kalau dapat jadi macam Aniqah.dia dengan mr.mysterious dia tuh. Wahhh bestnya kalau dapat jadi macam tuh.Harap jodoh dieorg ada 10 tahun akan datang.InsyaAllah.

soooooooooooooooooooooo

Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.