Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Morning. *menguap*


Assalamualaikum.What a shock bangun pepagi macam ni?Seriously terasa macam nak tidur balik.
      Walaupun pernah bangun time macam ni tapi I still akan tidur balik lepas tengok jam dekat handphone.Hahaha...Tak sebenarnya ada orang suruh bangun awal and online pukul 9.Tapi I wake up pun dah 9.30 tadi.And dah on pun.Tunggu sekejap baru nak off nampak then tunggu.Takde pape pun so tertekan log out button.Hahaha
       Agak ah ni tengah menulis pun masih berselimut tau.Yelahh nasib dah gosok gigi and basuh muka.Macam nak tidur balik tapi rasanya nanti mak aku akan marah dekat aku.I mean membebel sebab yelah kalau aku bangun awal pun tak turun bawah and buat chores.Hehehe sorry.Hari-hari macam ni lah bangun lambat duduk dalam bilik tunggu lama2 sikit baru nak turun.Turun2 aje terus cari makanan mana taknya kena bebel.Buat kerja rumah pun tak.
      So think again ye makcik-makcik sekalian.Nak ke anak dara pemalas nie jadi menantu? Lol k whattt?seriously aku memburukkan diri aku dekat sini lagi. -.-' *tepukdahi* Takde takde gurau jehhh..Hahaha... Besar nanti okaylah tuh InsyaAllah.. :D
      Bosan bosan bosan...Nak on balik ke fb tuh?Macam malas aje.Tapi?hmmmmm...entahlah..Kalau nak demand tulis dekat chatbox ye?Haha tengah malas nie...Nak buat kerja rumah?Hmmm jap lah nanti turun bawah tengoklah kalau ada kerja lagi.Yelahh mama and adik aku selalu buat kerja rumah pukul berapa aku bangun pukul berapa.Langsung tak kena taste betul waktu yang aku bangun.Hahaha...
K lah nak pergi dari blog dulu.Apa-apa just tulis dekat chatbox nk suruh orang bukak fb ke twitter ke ape ke.Tulis jeh dekat situ ek.

Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.
Mengantuk. *sangap.A.K.A.menguap* jap