Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


What A Very Busy Day


Assalamualaikum again.as promised semalam I'm here because nak update blog nie.Hmm apakah topik yang boleh dimasukkan?Haaaa dah tahu dah.
      Maths paper 2 dapat 56 sepatutnya tapi cikgu pergi letak 50.Memang kena betulkan kalau tak markah sikit lah daripada yang sepatutnya..erghh nama jeh cikgu maths kira pun takkan takpandai kot cikgu?
      Today busy gila.Bangun pukul 6.16 siap2 solat semua tuh pergi sekolah pukul 7.Ada orientasi pengawas form 2 yang akan masuk form 3 sesi pagi tahun depan. Menganggu waktu tidurku tapi berbaloi lah jugak..haha lagipun kan taksangka Ammar jadi facilitator...Hahaha he was my ex crush before my ex crush before I met you..Takfaham?sebenarnya I like him last year dia form 2(2011) tapi time tu dia dengan AA budak form 3(2011).Then biar jelah diaorg...then pertengahan tahun ni(2012) suka dekat satu budak nie sama umur.Nama dia Hamidi...Tapi time tu dia dengan someone-someone tapi saya tetap tunggu sampailah pergi camp nie.Then sambunglah cerita itu sendiri.
      Saya malas nak sambung.Penat and letih.Tadi lepas balik dari sekolah dalam pukul 11.15 11.20 macamtuh siap siap pergi sekolah lagi dalam 12.15 saje datang lambat. Then pergi tolong cikgu Azura handel  pemulangan dan  penerimaan buku teks bagi form 2.Padahal bukan kelab SPBT pun..haha saje merajinkan diri.
      First thing me and Aniqah and Paida and Nasuha buat adalah mencari meja and kerusi untuk diletakkan di balai ilmu.Letih much sebab angkut meja kayu tu pergi ke balai ilmu walaupun dekat aje.Muscle dah lembik lah katakan sbb dah lama takbuat push up..Hahaha...Then jumpa cikgu Cikgu suruh tolong dekat dalam.Aidil pulak suruh akak Shamine ni buat kerja apatah nama dia.Dah lupa dah.
      Yang takboleh bla tuh time pulangkan buku lah.Orang cakap dekat Cikgu Ramli yang Cikgu Azura suruh kira buku yang takbalut.Dia cakap lambatlah cikgu banyak kerja lagi ni.Itu dia punya pasal lah...Heish cikgu cikgu..Biarlah... -.-'
      Lepas habis benda tuh tolong Aidil buat kerja sama lagi then Amira datang cakap at me and Paida Cikgu Fauziyah suruh naik atas siapkan kerja kursus.And I was like lari cari pen.Sebab takbawak pen.Heish.Dahlah lari nak tangga ke tingkat 3.Pastuh kena buat laporan kerja kursus.Pastuh turun bawah balik.
      Bila turun aje tolong cikgu angkat buku pergi balai ilmu.Dua buku dua buku.Berapa kg tah aku dah angkat.Time jamuan takboleh bla.
        Sunyi aje orang buat hal masing2.Makan KFC.Minum air cola.Dengan rakusnya aku minum air.Then makan ayam macam orang dah lama takmakan.Yelah since pukul 11 lebih takmakan sampai pukul 5 lebih kot.Lama tuh.Perut berbunyi pun terpaksa tahan sebab tengah buat kerja.
      Snap snap gambar sikit.Sikit gila kot gambar jamuan tahun ni.Tahun lepas serious banyak gila. Time orientasi pengawas en ex crush aku macam hape jeh.Cakap pun dah macam hape.Ada ke cakap stokin takboleh pakai bawah lutut.Kitaorang pun apa lagi gelak lah.Orang bawah buku lali dia cakap bawah lutut.Hahaha...
      Suara dia huish teringat pulak time jalan sebelah dia masa cakap pasal Faisal.Tapi time tuh dah taksuka dekat dia dah... 
     Suka hati jeh Hamidi tadi kot.Pergi tangkap gambar aku pakai phone dia.Ingat main main time dia tunjuk handphone dia sambil cakap dapat pun masa dia lintas depan aku.Rupanya dia ada gambar aku.Heish.Time Aniqah tengok gambar dekat phone dia nampak gambar aku then macam kecoh ah.Pergi tengok je nampak gambar aku..Hahahaha lol.
       Hmmmm k apa nak cerita lagi nie ek?I will come for tomorrow's meeting sebab ada pemilihan volunteers untuk jadi organizer lawatan or organizer majlis penghargaan pengawas..hmmm nak pilih yang mana ek?Cikgu nak pilih dua2 boleh tak?Tamaknya aku...Hahaha.. :D 
       Esok 10 sampai 12 kena duduk dekat sekolah kalau tak dimerit.Takhabis2 nak dimerit orang.Heish.And esok kena amik sijil pengerusi kelab fotografi dari cikgu.And naib pengerusi punya sijil for Firzanah.
       Ustazah Fatim baik hati kot.Actually aku bukan AJK rumah biru sebab aku takpernah pun cakap aku nak jadi sebab malas.Tapi disebabkan aku tolong Ustazah time perbarisan rumah biru untuk hari sukan mungkin sebab itulah kot.I am proud to be in Burhanuddin's house which is rumah biru..Weeee walaupun kitaorang dah lemah sekejap tapi kitaorang akan rise back up.Macam aku jeh yang jadi athlete padahal lari pun takboleh lompat jauh pun takboleh lontar peluru rejam lembing lempar cakera pun takboleh lompat kijang takboleh lompat tinggi dah takboleh dah. :(
     I'm not an athlete but kalau suruh jadi tukang cheer ke jadi ketua untuk perbarisan ke itu saya bolehlah..
Tahun depan nak naik pangkat sarjan/staff sarjan.Then ada kursus pegawai waran nak pergi.Hehehe naik pangkat laju gila sebab tahun depan nak pakai full uniform KRS sebab sekolah pagi.Siap boot bagai.Haha InsyaAllah.

K dah habis topik.Hehehehe


Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.
Batch 98'.
Last batch for PMR and english in maths and science.Hahaha

Saengil Chuka Hamnida.Happy Birthday Hidayah.May Allah bless you always.And I will always love you Yayah.Hahaha...