Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


******

Assalamualaikum. Hello everybody.. K dah mula dah.. Now I'm at Aniqah punya rumah.Apa lagi of courselah sleep over!!!!..
      Orang tengok maharaja lawak mega dia boleh pulak nyenyak dekat kerusi..Hahaha please don't be angry kalau kau baca post aku ni. Ampunnn..
      Actually tak ada topik tapi sebab dah lama takupdate aku rajinkanlah diri untuk update.
       I miss everyone, my friends, Didi,Ahmd,him and him... Tahu tahu jelah siapa ek...
        Tapi aku tak rasa aku suka dia lagi dah kot..Entahlah aku takpasti and aku taknak pastikan apa apa langsung. Sebab aku taknak tahu apa apa and kisah apa apa.Lebih baik tunggu masa dah besar nanti tunggu manusia yang sudi.
       Lol aku merapu..Mak aku ada cakap dengan aku.Suruh aku bangun awal so senang nanti kalau besar nanti orang nak meminang..ohhhhkayyyy....Weird..mak aku suka cakap macam tu dekat aku sebab aku selalu bangun lambat... hahaha oh well I'll try..
    Sooooo k bye.No topik dah..nak tunggu jozan pulak..

Bye,Assalamualaikum. =)
SalamSayang dari ShamineHanis.