Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Lobbying around

Assalamualaikum ...hari ni second day dekat hat yai..semalam supposed to online tapi malangnya aku tido takbangun dari petang tido...mama papa semua kejut tapi aku takbangun..takbestnya adik ngan abang aku dapat online aku takdapat.
    Still hari ni Alhamdulillah aku taktido..semalam maybe sebab penat sangat kot..sampai pagi then jejalan sampai petang...Esok pulak nak balik dah...haha this second trip takbanyak shopping tapi banyak berjalan and I like it.walaupun cuaca sekarang hujan lah jugak...petang petang hujan tadi..
       Now I'm hungry....dekat bilik takde kettle takleh nak boil air...nak makan maggi pun takbolehlah maknanya. :( lapar nie...oh well harap papa balik bawak makanan...hehehe
        Tahu melantak aje aku nie....Taksangkanya...tadi bukak twitter terus nak tergelak...like seriously? Susahnya cheq nak percaya tau sebab macam susah nak percayalah...haha
        Sooo this is a good bye for now..penat menaip dekat handphone seriously sakit tangan tau..

Bye,Assalamualaikum =)
SalamSayang dari ShamineHanis