Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


That XX~

Assalamualaikum.
        ._. So lamanya Shamine tak update blog.Like seriously lama gila.Hahaha bukannya apa tak ada topik nak update so lebih baik duk tengok twitter.Hahaha busy tu memang lah busy jadi PMR Candidates yang terakhir kan.Homework berlambak satu minggu macam satu bulan punya.Heish. 
       Then bila fikir balik lebih baik aku update something right.Ini pun tengah fikir nak edit blog manually atau blogskin..Rasa macam nak pakai blogskin je sebab malas nak edit manual.Yes sekarang dah berjangkit penyakit malas dah ni.
          La tahzan Shamine...Jap aku bersedih pasal apa ni?Oh yeah first of all aku selalu teringatkan arwah atuk and arwah ayah *pakciksaudarajeh* ..Entahlah rasa rindu sangat dekat diaorang.Kalau Shamine duduk Johor hari-hari rasanya nak ziarah diaorang..Secondly aku kesiankan Aniqah...Be strong my friend.Allah tak akan timpakan satu ujian yang kita tak mampu tempuhi.Ada hikmah disebalik semuanya.Mungkin Allah nak kau lebih berdikari dan banyak berjasa pada ibu kau kan....
           Yes dulu aku selalu terfikir antara aku dengan adik beradik aku kenapa aku sering diuji.Sebab Allah sayangkan hambaNya..Allah nak aku lebih menghargai,selalu bersyukur dan I'm striving for it now Alhamdulillah..Nak berubah sikit sikit dahulu tak mengapa asalkan kita istiqomah untuk berubah ke arah kebaikan.
          Oh yeah and a wish to my cousins and all the Chinese...Happy Chinese New Year walaupun lambat lagi.Tak salah pun nak wish awal.Takut nanti tak sempat nak wish pulak.....K now aku dah ada dream laptop aku...Samsung Notebook (NP350V4C-A01MY) nama panjang dia..Kalau pendek sikit Samsung Notebook Series 3 350...Kalau boleh nak beli sebelum akhir tahun..Boleh bawak gi jalan.. :) In Shaa Allah...
          Oh yeah oh yeah minggu depan dah start latihan kawad kaki.Sukanyaaaa Doakan Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Desa,Bandar Country Homes,Rawang menang.... Aamiin....

Assalamualaikum... :)
WithLove ShamineHanis <3