Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


=)

Assalamualaikum warahmatullah.
     I'm so so so sorry sebab dah lama sangat tak update. You know what mula-mula my computer rosak about 3 months lebih so online guna phone that's why tak dapat nak online. Secondly sebagai pelajar form three memang I tersangatlah busy lagi-lagi nanti nak pergi tempat kajian untuk folio PMR sejarah. Ya Allah seriously PMR macam dah dekat kot. and guess what Shamine tak ready.
     Sekarang ni otak pun tengah serabut sikit dengan masalah hati dan perasaan ..ecehhh..lepas tu exam punya markah.Tak ada siapa pun nak percaya yang Shamine dapat 68 untuk Science.diaorang semua kata Shamine tipu and Shamine dapat 86. Allahu.. :( sedih kot macam ni.Adakah saya ni penipu?Ya mungkin dahulu saya memang suka tipu orang tapi sekarang saya cuba berubah..
 Dugaan hidup kan. :') 
Allah tak akan uji kita dengan sesuatu yang kita tidak mampu tempuh. Allah tahu kita kuat itu sebabnya dia hadiahkan ujian yang sebegitu.Jangan mengeluh tetapi ucapkan syukur - Alhamdulillah.
     Jadi budak form 3 sebenarnya susah...And plus plus Shamine tak siapkan lagi board untuk dekat belakang kelas tu..Allah... :( okay see you later In Shaa Allah. Shamine nak buat board maybe. :)

Assalamualaikum. =)
SalamUkhwahFillahdariShamineHanis.