Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


It's Over


Assalamualaikum.
    Okay this is my first time blogging after few months being held back with no computer.Cause my computer always a mess..And I'm awkwardly typing these things out.So yeah PMR is over.I am gladly to finished it..It was fun though being all stressed out.So yeah I don't know what I want to write actually...
    Dah lama sangat tak menaip..my hands are stiff now sebab selama ni dengan handphone jeh kan.Alhamdulillah syukur sangat dapat tempuh PMR..banyak ketinggalan benda benda kat blog ni...ni kali pertama online menaip kat blog setelah berbulan-bulan tak pakai computer.and yeah felt like baru keluar hutan.i'm definitely going to get a new laptop..my computer sucks but banyak gila benda ada kat dalam tu.especially my novels of course...macam mana nak sambung menulis macam ni.how am i supposed to finish within 3 months kalau computer tu degil.
    Selalu memang tulis panjang yang ter amat lah sangat kan.tapi sekarang tak tahu nak buat apa dah..so yeah i've changed a lot..plenty of me...and i felt kinda lonely..kawan kawan aku tu macam kawan ke? i don't think so they even know me now..dulu i felt like i had friends.but now. macam zero.even if aku ada usrah mates.keluarga sakinah.flasmob group.group hm.but still diaorang sahabat ke? kadang-kadang aku macam halimunan tahu tak..kat sekolah aku macam membontoti manusia lain.aku ikut je..that's why aku suka duduk sendirian berhad baca novel.akhirnya dapat jugak nak baca novel ni eh..rindu dah ni..

Assalamualaikum. :)
Lots of love.
ShamineHanis.
xoxo