Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Super Kerek

Assalamualaikum..
    Guess what setelah lama tercampak di SM Sains Jeli, Jeli, Kelantan (JeSS) baru sekarang ada chance nak update blog. Padahal Aniqah masa awal awal nak masuk JeSS ni dia dah suruh tulis and update blog. Well I'm a BPKR Delta (hijau) tapi now tak tahulah.sebab baru cipta record buruk.Hahaha.Anyways nak cerita pasal gambar tu sebenarnya. That is my new english teacher menggantikan sir yang lama.Nama dia Sir AAIS. fikir sendiri la. Andddddd you know what dia sangat kerek and super annoying to me. Dengan dua kawan aku yang dalam gambar tu dia sangat sangat baik.Even to most of my classmates except Shahiran sebab dia suka kurang ajar dengan sir and sir tu pun panas baran. Well hello mister you are being super annoying to me okay. Dengan fatin and dini boleh je buat baik.
     You also say that I am troublesome and rebellious of course la if you treat me well I am sure gonna respect you as  I should but noooo you didn't. So I guess I just need to payback? Dahlah cakap aku ni gila, cuckoo lah apa lah. erghhhh

Bye,
xoxo
Shamine