Old Diaries !
semanis seorang muslimah

Navigation :Touch the image ~



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. I'm just a person searching for the true meaning of Islam..Hate me I don't care :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Shamine Hanis
Others:   


Messed up

Assalamualaikum.
   Hi, feeling a bit golek golek. HKSBP tak boleh pergi. and I was like what the heck lah kan. penat penat kitaorang training basketball dari tahun lepas sampai lah baru baru ni semalam dapat tahu pk ko tak hantar nama sekolah. rasa cam nak baling meja je. lelaki yang jarang nangis pun nangis semalam sebab benda alah ni. agak ah. sedih tahu tak. then phone kena confiscated. lol. hahahaha. tulah debe sangat kan. KESUMA 15 minggu depan tapi tak best semua sekolah takde. Aku nak bagi barang kot dekat......... hmmm.... nak buat mcm mana. masalahnya aku malas nak simpan dah barang untuk dia. entah kenapalah awal awal tu aku pi beli.haha act beli buku set.one for me another utk dia lah kan. katanya...haha
   A fool out of me Shamine. congratulation. Move on lahhhhh!!!! You've still got a better future a head of you right. Kem PRS esok. zon dia pun takde. haihhhh... stress tahu tak. drama competition lagilah takde...haiyoooo....

Hadirnya tanpa ku sedari menggamit kasih cinta bersemi hadir cinta insan pada ku ini anugerah kurniaan Ilahi.
Sedap kot lagu tu. K actually semalam hari Ahad perhimpunan rasmi terabur salah KUP a.k.a kimi tu arahan sendiri pastu kata benda dah jadi tak payah lah nak marah. masalahnya ustazah persoalkan dekat aku cikgu cikgu lain pun sebab apa? sebab aku penyelaras biro ni. sikit sikit je aku. dari tahun lepas lagi kot. tak boleh ke korang cari initiatif belajar pasal protokol kalau aku keluar sekolah ni macam mana nanti? mampus lah biro MPR macam tu? Ish...

Bye, Assalamualaikum.